У цифрову епоху, коли домінує онлайн-маркетинг та навіть пекарні прагнуть мати свою яскраву презентацію в Інтернеті, друковані матеріали, такі як каталоги та брошури, здається, вже втрачають свою дієвість та ефективність. Проте, така думка є оманливою, все відбувається далеко не так, адже виробники каталогів та брошур процвітають і на прикладі https://fotobum.com.ua/katalohy-broshury/, мають доволі вичерпну пропозицію для ринку, яка знаходить свій попит. Завдяки своїй тактильності, візуальній привабливості та можливості персоналізації, каталоги та брошури залишаються потужними інструментами, які важливо запроваджувати для процвітання і ефективності свого бізнесу якнайшвидше.
Ефективність каталогів та брошур
- Збільшення впізнаваності бренду:
- 72% людей вважають, що друковані матеріали роблять бренду репутацію надійного і поважного, в деякій мірі лакшері.
- 63% людей з більшою ймовірністю довіряють брендам, продукція та послуги яких описані в каталогах або брошурах.
- Підняття статусу в очах клієнтів:
- 80% людей вважають, що друковані матеріали роблять бренд більш престижним.
- 70% людей з більшою ймовірністю рекомендують бренд, який має якісний каталог або брошуру.
- Збільшення кількості замовлень:
- 60% людей з більшою ймовірністю зроблять замовлення після ознайомлення з каталогом або брошурою.
- 40% людей, які отримали каталог, роблять замовлення протягом 30 днів.
- Підвищення задоволеності клієнтів:
- 90% людей вважають, що друковані матеріали роблять процес покупки більш приємним.
- 85% людей вважають, що друковані матеріали допомагають їм краще зрозуміти продукт або послугу.
Крім переліченого, брошури і каталоги мають сильно демографічну складову, адже люди старшого віку більше довіряють друкованим матеріалам, а ось молодь здебільшого використовує їх як таймкіллери, які можна погортати, очікуючи в кабінеті чи офісі компанії.
Важливо зазначити, що каталоги та брошюри не є панацеєю, та не здатні призвести до радикального підвищення продажу без комплексного підходу до реформації і оновлення підходу до ведення справ. Коли ви знаєте свою цільову аудиторію, це дозволить вам підібрати ефективний якісний дизайн, формат друкованих матеріалів, наповнення оригінальними якісними зображеннями та чітким і лаконічним текстом, який би легко читався і сприймався вашими клієнтами з огляду на їх вподобання, вік та навіть соціальний прошарок.